ماكس تايمز maxtimes
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

طرائف وابتسامات

2 مشترك

GMT - 12 Hours طرائف وابتسامات

مُساهمة من طرف محمد84 الإثنين 29 ديسمبر - 22:20

طفل نصحه اهله بالادب وحسن التصرف فأخذ يدق باب التلاجة قبل ان يفتحها!!
ههههههههههههههههههههههه
بيقولك ثلاثة مساطيل بيحكو مع بعض, اول واحد بيقول: انا لو معايا فلوس اشترى امريكا الجنوبية , والثانى : قال وانا لو معايا فلوس اشترى امريكا الشمالية , فرد الثالث: ومين قالكم انا هبيع

واحد غبى فى الجيش القائد اعطاه اغلى قنبلة في العالم وقال له ارميها على الاعداء من فوق الجبل اللي بين الجيشين ، قام الراجل طلع على الجبل ، ولاول مرة فكر وقال القنبلة هذه غالية كثير طب ما بلدنا اولى فيها . ورماها على جيشه

وحدة تخينة كثير كثير مش عارفين يوزنوها علشان الميزان كل مرة ينكسر جابوا احدث ميزان من برة وقالوا خلص بدنا نعرف وزنها , بعد ما طلعت على الميزان الميزان اطلع ورقة مكتوب عليها " لو سمحتوا يا جماعة واحد واحد بالدور"

]

شاب مش لاقي اشي يعمله نزل على الشارع ووقف تاكسي .. قال للسواق فاضي يا محترم !! قاله صاحب التاكسي ايوا فاضي .. قام قاله الشاب طب انزل اقعد معي على القهوة شوي..

مسطول امه بتصحي فيه من النوم وبتقول له : قوم الامام قاعد بخطب! قالها المسطول بلزمش يخطب خليها جيزة.

طلبت المعلمة من التلميذة الصغيرة أن تقوم بتحويل عبارة ـ تذهب أمي إلى السوق ـ إلى صيغة الماضي

فكتبت الصغيرة ـ تذهب جدتي إلى السوق

الا ف بي اي اعتقل واحد شاكين بانه عضو في خلية اجرامية.. وحققوا معاه وسألوه: شو هي اخر عملية عملتها ؟ اجابهم: مصران زايد

محمد84
محمد84
مدير عام
مدير عام

ذكر
المزاج : ممتاز
الجنسية : الجزائر

GMT - 12 Hours رد: طرائف وابتسامات

مُساهمة من طرف naseem28 الأربعاء 7 يناير - 19:47

مشكور اخي محمد
naseem28
naseem28